Obecny sezon żeglarski postanowiliśmy rozpocząć rejsem flotyllowym z niemałą gromadką, liczącą sobie 33 uczestników ⛵ Tym razem skusiły nas błękitne wody Zatoki Sarońskiej.
Za punkt startowy obraliśmy port Alimos w Atenach, gdzie 1-go czerwca wyczarterowaliśmy trzy jednostki (2 katamarany oraz 1 jacht jednokadłubowy). Grecja przywitała nas piękną, słoneczną pogodą, dlatego po nocy spędzonej w porcie ruszyliśmy w kierunku wyspy Agistri aby zażyć orzeźwiającej kąpieli 🌞🏊
Następnie skierowaliśmy się do Epidavros, przy którym stanęliśmy na kotwicy. W jednej z przyportowych restauracji zaserwowano nam na kolację najlepszą musakę w mieście.
W drugi dzień rejsu ruszyliśmy na podwodną eksplorację zatopionego miasta, czyli pozostałości po starożytnym Epidavros, które na skutek wybuchu wulkanu na pobliskim półwyspie Methana znalazło się pod wodą 🌊 Następnie pomknęliśmy na żaglach do miasteczka Perdika znajdującego się na wulkanicznej wyspie Aegina, która określona jest mianem pistacjowej, gdyż na jej równinach uprawiane są głównie pistacje, ale też migdały, figi i oliwki 🏝️ Relacja z kolejnych dni rejsu niebawem 😎